Sjekkliste før publisering

Straks klar for å publisere arrangementet ditt? Så stas! 🎉

Vi har samlet sammen de punktene vi mener er spesielt viktig å sjekke over før bestillingene begynner å strømme inn! 

  1. Husk å fylle inn kundeinformasjon og signere kundeavtaler.
    Dette finner du ved å klikke på kundenavnet deres oppe til høyre og kundeinformasjon.
  2. Se over innledende oppsett - har du huket av for alt du har behov for her? Feks. bedriftsbetaling eller kursmodul. Dette steget i oppsettet låses etter publisering. 
  3. Husk å se over oppsettet og spesielt priser, samt at prisene er satt med korrekt mva. sats!
    Minner også om at du også har mulighet for pakketering (splitte mva) i Checkin. Du kan lese mer om det her
  4. Husk å sjekke at skjemabygger er satt opp korrekt - dersom du skal hente inn tilleggsinformasjon på alle deltakerne, må tilleggsvalgene settes opp i deltakerfanen, ikke bestillingskontakt. Dersom du er usikker på dette kan du lese mer her.
  5. Husk å sjekke at kontonummer for utbetaling er korrekt!
    NB! Kan ikke endres når arrangementet er publisert
  6. Til slutt - hvordan skal du publisere arrangementet ditt? 
    Dersom du har en egen nettside anbefaler vi alltid å bruke embed, altså å bygge inn påmeldingsskjema på egen nettside. Dette fremstår ryddig ovenfor kundene deres, samt at dere har flere designmuligheter og kan beholde deres digitale profil i påmeldingen. 
    Du kan lese mer om hvordan du kan integrere dette her, samt hvordan du kan style påmeldingsskjema her.


Da er du klar til å trykke publiser arrangement! 
Vi ønsker deg masse lykke til med billettsalget!