Straks klar for å publisere arrangementet ditt? Så stas! 🎉
Vi har samlet sammen de punktene vi mener er spesielt viktig å sjekke over før bestillingene begynner å strømme inn!
- Husk å fylle inn kundeinformasjon og signere kundeavtaler.
Dette finner du ved å klikke på kundenavnet deres oppe til høyre og kundeinformasjon. - Se over innledende oppsett - har du huket av for alt du har behov for her? Feks. bedriftsbetaling eller kursmodul. Dette steget i oppsettet låses etter publisering.
- Husk å se over oppsettet og spesielt priser, samt at prisene er satt med korrekt mva. sats!
Minner også om at du også har mulighet for pakketering (splitte mva) i Checkin. Du kan lese mer om det her. - Husk å sjekke at skjemabygger er satt opp korrekt - dersom du skal hente inn tilleggsinformasjon på alle deltakerne, må tilleggsvalgene settes opp i deltakerfanen, ikke bestillingskontakt. Dersom du er usikker på dette kan du lese mer her.
- Husk å sjekke at kontonummer for utbetaling er korrekt!
NB! Kan ikke endres når arrangementet er publisert. - Til slutt - hvordan skal du publisere arrangementet ditt?
Dersom du har en egen nettside anbefaler vi alltid å bruke embed, altså å bygge inn påmeldingsskjema på egen nettside. Dette fremstår ryddig ovenfor kundene deres, samt at dere har flere designmuligheter og kan beholde deres digitale profil i påmeldingen.
Du kan lese mer om hvordan du kan integrere dette her, samt hvordan du kan style påmeldingsskjema her.
Da er du klar til å trykke publiser arrangement!
Vi ønsker deg masse lykke til med billettsalget!