Referanser

Hunsfos Opplevelse - Her opplever du noe nytt

Når du besøker Hunsfos Opplevelse vil du bli begeistret. Om du er en konferansedeltaker, en deltaker på en konsert, eller en samarbeidspartner som kommer på besøk – Du vil få en unik opplevelse.  

Hunsfoss Opplevelse hero image
sparkle
Agnar Espegren

Å bruke Checkin er så enkelt og så sømløst! Det er fantastisk å se at Checkin er opptatt av at den jobben vi skal gjøre, er så enkel som mulig. Og det synes jeg er utrolig bra.

Agnar Espegren, Sirkusdirektør
Hunsfos Opplevelse

Hunsfos Opplevelse AS

Hunsfos Næringspark, Vennesla

Type arrangementer

Konserter & konferanser

Etablert i

2011

Har brukt Checkin siden

2017

Folk drar fra Hunsfos Opplevelse med et stort smil

Når vi kom til Hunsfos Opplevelse i Vennesla var det to ting vi la merke til med en gang:

  • Den gamle nedlagte papirfabrikken er helt rå og stappfull av historier
  • Agnar og hans kollegaer har det veldig gøy på jobben

Det tok ikke lang tid før vi følte hvordan bedriftskulturen i Hunsfos Opplevelse er.

"Vi har det alltid gøy på jobb» sier Agnar. «Alle smiler, og det begynner allerede når vi kommer på jobb.»

Hos Hunsfos Opplevelse begynner de hver dag med en høy og velment: GOD MORGEN!
(Bare se på videoen nedenfor, for å se og høre hva vi snakker om).

Du merker i alt hvor viktig det er for Agnar, at du føler deg ivaretatt. Han sørger for at du går hjem med et stor smil om munnen.

speed

En nedlagt papirfabrikk med 135 år lang historie

Hunsfos Opplevelse driver med konferanser, konserter, og alt som er fest og moro.

Hunsfos Opplevelse ble etablert for syv år siden i den gamle Hunsfos Fabrikken, som er en nedlagt papirfabrikk fra 1886. Agnar startet virksomheten med en stor drøm, som han har jobbet hardt for å få realisert. 

I dag har Hunsfos Opplevelse plass til konferanser for opp til 800 personer. Men de jobber med å utvikle sine planer for å bygge en ny messehall på 2500 kvadrat meter og Sør-Norges største hotell i Vennesla.

Høydepunktet for Hunsfos Opplevelse så langt er Agder konferansen, som var den største konferansen i hele Agder, rett før pandemien.

Agnar konstanterer med et stort smil om munnen: 

«Vårt høydepunkt ligger foran oss. Hunsfos kommer til å bli den største innenfor opplevelses baserte konferanse i Sør-Norge. Det blir veldig kult!»

Hunsfoss papirfabrik

Hvordan er Hunsfos Opplevelse annerledes enn konkurrentene sine?

«Alle konkurrentene er gode på konferanser i dag, og det må du være vil du kunne holde en konferanse» sier Agnar. «Men det som vi skiller oss ut på, er opplevelsesbiten.»

Hunsfos Opplevelse har utrolig råe lokaler med vanvittig takhøyde og over 135 år med historie, og det klarer de å bruke for å skape unike opplevelser.

De skreddersyr alle sine opplevelser og arrangementer etter lokalet.

«Denne gamle fabrikken skal være bærebjelken i opplevelsene vi tilbyr. Vi ønsker å gjennomsyre historien i alt vi gjør» sier Agnar.

Alle som besøker Hunsfos får en opplevelse de aldri har sett før.

Billettsalg er viktig

Billettsalg er veldig viktig for Hunsfos Opplevelse, og er en sentral del av forretningen.

De holder mange arrangementer hvor kundene kjøper billetter direkte på nettsiden deres. Agnar og teamet hans ønsket seg en enda bedre måte å kunne følge med på billettsalg og finne en bedre måte å kommunisere med kundene og deltakere på.

Med Checkin informerer de kundene sine med SMS og e-post. Dette gjør kommunikasjonen med kundene så mye enklere.

I tillegg kan de nå få mye mer informasjon om og følge med på kjøpsprosessen på en smidigere måte enn tidligere. Dette var noe som var veldig viktig for Agnar. Det var veldig lærerikt for han å kunne se hvor og når folk kjøper billettene sine.

Checkin gjør det enkelt for oss

«Det er ukentlige oppgjør, og regnskapsrapportene snakker direkte med vårt regnskapssystem. Og akkurat det gjør ting mye enklere for oss” forteller Agnar. Med det sparer de mye tid og penger på bokføring når alt er så sømløst.

Agnar er også veldig fornøyd med den service han får fra Checkin.

«Hvis jeg trenger hjelp eller ønsker å endre noe, så er det bare en telefon til support, og så har de forklart meg hvordan jeg endrer det. I Checkin kommer det oppdateringer neste daglig. Og det gjør det veldig enkelt for oss å bruke systemet.»

Hunsfos har brukt Checkin siden 2017 som betyr at de nå begynner de å få en liten database med informasjon om deres arrangementer. Det er en stor fordel for oss, syntes Agnar. Han får samlet alle kundene og arrangementene på en plass.

Agnar: «For meg er det et fantastisk godt verktøy. Kunder merker ikke en gang at vi bruker Checkin. Og det føler jeg kundene blir mer trygge av.»

Hunsfos Opplevelse har helintegrert Checkin sine påmeldingsskjemaer med deres nettsider. Dette gir kunde følelse av at de handler hos Hunsfoss Opplevelse hele tiden. Og ikke hos Checkin. Det er helt sømløst.

Er det tid for en ting til?

Rett før vi avslutter intervjuet med Agnar, så sier han at han gjerne vil si en siste ting:

«Det er fantastisk å se at Checkin er opptatt av at den jobben vi skal gjøre, er så enkelt som mulig. Og det synes jeg er utrolig bra.»

Tusen takk til Agnar og resten av gjengen på Hunsfos! Vi dro hjem med et stort smil :) 

Macsimum rocker eventbransjen

Lær hvordan eventselskapet Macsimum sparer tid og får enda bedre kontroll på kundereisen til deres oppdragsgivere. 
Checkin_funksjon_billettoversendelse

Opplev Checkin selv!

Ønsker du å

  • øke billett salget?
  • spare tid på håndtering av bestillinger og endringer?
  • gjøre regnskapsføring en så enkel som mulig?

Hvis du gruer deg til påmeldingsdelen av ditt arrangement, manuell registrering på selve arrangementet og hvis er du lei av å måtte sy samme regnskapsrapporter og purre de som ikke har betalt enda, så prøv Checkin.

Opplev Checkin selv, nå!