For arrangører som bruker Checkin:

hva kan vi hjelpe deg med?

I Checkin kan du enkelt sette opp arrangementer og administrere disse fra A til Å på egenhånd.

Likevel er det svært nyttig med både opplæring og litt ekstra hjelp innimellom.

NB: Reduserte åpningstider for support i uke 29

For at alle i Checkin skal få sin velfortjente sommerferie, har vi reduserte åpningstider i perioden 15 - 19. juli.
Åpningstider denne uken vil være fra kl. 09.00 - 12:00.

 

Ellers er support tilgjengelig for å hjelpe deg gjennom hele sommeren innenfor våre vanlige åpningstider. 

Og husk! Du kan alltid få god hjelp til det du lurer på via vårt hjelpesenter! 

 

God sommer!

FAQ´s

Her finner du de mest stilte spørsmålene og linker til andre nyttige hjelpeartikler.

Josefine og Thomas support

Kontaktinformasjon

Er du arrangør med bruker i Checkin kan du kontakte oss på følgende måte:

E-post: support@checkin.no

Telefon: 380 27 000

Support avdelingen holder åpnet alle hverdager mellom 09.00 - 15.00 (stengt kl. 11.30 - 12.00)

Gratis opplæringswebinar!

Vi tilbyr gratis opplæringswebinar med live chat hver eneste uke. 

Er du ny i Checkin og ønsker en god gjennomgang, eller er du en eksisterende kunde som trenger en oppfriskning?

Sjekk det ut og meld deg på!