Kundeinformasjon

Før du kan publisere ditt første arrangement - trenger vi noe informasjon fra deg som kunde!

I menyen oppe til høyre - klikk på organisasjonens navn - så får du opp kundeinformasjon. Her ber vi deg fylle inn all informasjon før du publiserer et arrangement. 

 

hovedmeny - kundeinformasjon

 

Her må du fylle inn:

  • Kundenavn (organisasjonsnavnet)
  • Adresse: adresse til organisasjonen som er registrert i foretaksregisteret
  • Signere avtaler - Kundeavtale og databehandler avtale: Checkin mottar og oppbevarer både økonomiske midler og informasjon om deltakere på deres vegne. Det må derfor signeres to avtaler på dette før arrangementet publiseres. Trykk på "les og signer nå" for å gjennomføre signeringen. 
  • Kontotype: Kontotypen som er oppført definerer om dere er en ideell eller ordinær bedrift. Dette påvirker takstene for bruk av ulik funksjoner i Checkin. Systemet kryssjekker dette opp mot Brønnøysundregisteret og endrer takstene hvis organisasjonen er oppført med sektorkode 7000. 
  • Juridisk kontakt
  • Organisasjonsnummer
  • Kryss av dersom organisasjonen er mva pliktig
  • Prisvisning: Som standard vises priser inkludert mva i påmeldingsskjemaet. Dette kan endres til eksklusiv mva om ønskelig. Hvis du har lagt til billetter med mva i oppsettet vil dette likevel vises i oppsummeringen før kunden betaler. 
  • Avsendernavn for SMS fra systemet: Det er mulig å sende billetter eller å gjøre annen kommunikasjon over sms fra ordrerapporten. Velg et navn på maks 10 tegn (ikke spesialtegn eller mellomrom). 
  • Telefonummer til organisasjonen
  • E-post til organisasjonen
  • E-post til regnskap: Dersom det legges inn e-postadresse(r) her, vil regnskapsbilag og andre bilag bli sendt dit automatisk. Dette er praktisk for regnskapssystemer med elektronisk bilagsføring. Dersom dere ønsker å oppgi flere adresser, skill dem med semikolon (;)
  • Egen logo: Bytt ut Checkins logo med organisasjonens egen, slik at denne vises på ordrebekreftelse, andre e-poster og faktura.