Webinar:
Sosiale medier - Før, under og etter et event
Dagens ekspert:
Tobias Hole Aasgaarden
Daglig leder og content-creator
South Coast Creative.
Viktigheten av å være synlig i sosiale medier har blitt stor, og selvom de fleste av oss har egne profiler i ulike sosiale medier - er det færre av oss som er komfortable med å publisere innhold.
For å ufarliggjøre dette med å lage og publisere innhold rundt ditt event, har vi hentet inn en ekspert som vil gi deg gode tips til hvordan du enkelt kan produsere innhold + hjelpe deg med å finne og fortelle de gode historiene.
Webinaret tar deg gjennom følgende:
- Formater til forskjellige SoMe-plattformer
- Viktigheten av storytelling
- Produksjon av innhold
- Demo av hvordan du enkelt kan klippe i mobilappen Inshot
Se opptak av hele webinaret nedenfor!
Dersom du ønsker ekstra lesestoff på temaet, har vi også skrevet en artikkel som tar for seg viktigheten av konsekvent merkevarebygging, gjenkjennelighet og god storytelling. Les mer her: 5 tips til hvordan du kan bruke sosiale medier rundt ditt event.
Det stemmer!
Du kan prøve, teste og bruke Checkin, så lenge du vil!
Men hva koster det?
Du betaler oss kun når du selger billetter.
Per billett du selger, får Checkin 2% av billettprisen og 8 kr per billett. I tillegg så betaler du 2,5% transaksjonsgebyr.
Høres dette interessant ut?
Test det ut og se om dette systemet kan være noe for deg!