Checkin og HubSpot
Gjør arrangementene dine til en naturlig del av den digitale kundereisen. Gjennom integrasjonen Checkin har med HubSpot, samler du alle markedsaktiviteter i ett system.
Fordelene ved å bruke integrasjonen mellom HubSpot og Checkin
Opprett nye kontakter i HubSpot direkte fra ditt arrangement i Checkin og oppdater eksisterende kontakter som deltar på ditt event.
Deltakerne dine blir lagt til i egne lister som du kan kommunisere med og inkludere i din lead scoring strategi.
Det opprettes en egen deals-pipeline for alle ordrer fra Checkin. På den måten for du full økonomisk rapportering på dine arrangementer, også i HubSpot.
For oss er det utrolig viktig at deltakere blir overført fra Checkin til HubSpot automatisk. På den måten kan vi segmentere og kommunisere med alle. I tillegg får vi full oversikt over omsetning, antall og hvilke billetter som er solgt. Historikken over tidligere billettkjøp ligger på hver kontakt, og vi kan enkelt få oversikt over det vi ønsker via rapporter i HubSpot. Det at Checkin har laget en standard integrasjon mot HubSpot, er for oss helt genialt!
Oslo Business Forum