Admin påmelding

Admin påmelding gir deg mulighet til å registrere deltakere direkte i Checkin.

I admin påmelding kan du opprette en bestilling for én eller flere deltakere "bak systemet". Påmeldingen vil se tilnærmet lik ut som det offentlige påmeldingsskjema, men her har du mulighet til å gjøre direkte endringer på priser, eller feks. sende faktura selvom faktura som betalingsmåte er stengt i påmeldingsskjemaet ditt. 

 


Følg instruksjonen for å gjøre en admin påmelding

1. Gå til bestillingsammendrag og trykk på "admin påmelding":

ibruk-admin-påmelding

 

2. Velg antall billetter: 

 

legg-til-billett

 

3. Fyll inn info om bestillingskontakt, velg bedrift eller privat betaling og fyll inn eventuell fakturainfo.

 

4. Legg til info om deltakere. For å legge til info må du trykke på selve billetten(e) du har lagt til.

deltakere-adminpåmelding


Når du trykker på billetten, vil det åpne seg felter for deltakerinformasjon og tilleggsvalg: 

skjema-adminpåmelding

 

5. Endre pris om aktuelt: 
Du kan endre pris både på billett og tilleggsvalg, og benytter da blyantene som er oppført bak beløpene: 

 

endre-pris-billett

 

endre-pris-tilleggsvalg

 

7. I siste steg må du velge betalingsmåte på vegne av kunden:

betaling-adminpåmelding

 

Når du bekrefter bestillingen vil bestillingskontakten motta en ordrebekreftelse, og eventuelt faktura på datoen som er valgt i oppsettet. 

NB: Om du gjennomfører en bestilling etter at arrangementet er ferdig, vil ikke bestillingskontakt motta ordrebekreftelse.