Admin påmelding

Admin påmelding gir deg mulighet til å registrere deltakere direkte i Checkin.

I admin påmelding kan du opprette en bestilling for én eller flere deltakere "bak systemet". Her har du mulighet til å gjøre direkte endringer på priser, eller feks. sende faktura selvom faktura som betalingsmåte er stengt i påmeldingsskjemaet ditt. 



Følg instruksjonen for å gjøre en admin påmelding

1. Gå til bestillingsammendrag:

ibruk-admin-påmelding

 

2. Trykk deretter på ønsket påmeldingstype: 

 

påmeldingstype

 

3. Fyll deretter inn informasjonen til deltakerne, eventuelt kun til bestillingskontakt hvis du velger uspesifisert påmeldigstype. 

 

deltakerinformasjon

 

4. Velg en billettype: 

 

billettype admin

 

5. Endre pris og legg til tilleggsvalg, om du har informasjonen.

 

admin pris billett

 

6. Legg til flere personer om ønskelig. 

 

oppsummering admin

 

Hvis du har med bookingmuligheter vil du velge dette i neste steg. 

 

7. I siste steg må du velge betalingsmåte på vegne av kunden:

 

betalingsmåte admin

 

Når du bekrefter bestillingen vil bestillingskontakten motta en ordrebekreftelse, og eventuelt faktura på datoen som er valgt i oppsettet.