Admin påmelding gir deg mulighet til å registrere deltakere direkte i Checkin.
I admin påmelding kan du opprette en bestilling for én eller flere deltakere "bak systemet". Påmeldingen vil se tilnærmet lik ut som det offentlige påmeldingsskjema, men her har du mulighet til å gjøre direkte endringer på priser, eller feks. sende faktura selvom faktura som betalingsmåte er stengt i påmeldingsskjemaet ditt.
Følg instruksjonen for å gjøre en admin påmelding
1. Gå til bestillingsammendrag og trykk på "admin påmelding":
2. Velg antall billetter:
3. Fyll inn info om bestillingskontakt, velg bedrift eller privat betaling og fyll inn eventuell fakturainfo.
4. Legg til info om deltakere. For å legge til info må du trykke på selve billetten(e) du har lagt til.
Når du trykker på billetten, vil det åpne seg felter for deltakerinformasjon og tilleggsvalg:
5. Endre pris om aktuelt:
Du kan endre pris både på billett og tilleggsvalg, og benytter da blyantene som er oppført bak beløpene:
7. I siste steg må du velge betalingsmåte på vegne av kunden:
Når du bekrefter bestillingen vil bestillingskontakten motta en ordrebekreftelse, og eventuelt faktura på datoen som er valgt i oppsettet.
NB: Om du gjennomfører en bestilling etter at arrangementet er ferdig, vil ikke bestillingskontakt motta ordrebekreftelse.