Admin påmelding gir deg mulighet til å registrere deltakere direkte i Checkin.
I admin påmelding kan du opprette en bestilling for én eller flere deltakere "bak systemet". Her har du mulighet til å gjøre direkte endringer på priser, eller feks. sende faktura selvom faktura som betalingsmåte er stengt i påmeldingsskjemaet ditt.
Følg instruksjonen for å gjøre en admin påmelding
1. Gå til bestillingsammendrag:
2. Trykk deretter på ønsket påmeldingstype:
3. Fyll deretter inn informasjonen til deltakerne, eventuelt kun til bestillingskontakt hvis du velger uspesifisert påmeldigstype.
4. Velg en billettype:
5. Endre pris og legg til tilleggsvalg, om du har informasjonen.
6. Legg til flere personer om ønskelig.
Hvis du har med bookingmuligheter vil du velge dette i neste steg.
7. I siste steg må du velge betalingsmåte på vegne av kunden:
Når du bekrefter bestillingen vil bestillingskontakten motta en ordrebekreftelse, og eventuelt faktura på datoen som er valgt i oppsettet.