Billettforsikring

Trygghet for både deltakere og arrangører

Sykdom eller uforutsette hendelser kan hindre deltakere i å møte opp på arrangementet. I samarbeid med Tryg tilbyr vi billettforsikring. Dette gir deg som arrangør økonomisk sikkerhet, og deltakerne ekstra trygghet.

uh-oh
sparkle

Garanti for dine billettinntekter

Det er kjedelig når en deltaker må melde avbud, men med vår billettforsikring går ikke inntektene tapt:

  • Sikret billettinntekt – uansett oppmøte
  • Slipp økonomisk usikkerhet knyttet til refusjoner
  • Forutsigbar inntektsstrøm for arrangementene dine
Checkin_funksjon_overnatting

Mindre administrasjon, mer fokus på arrangementet

Med billettforsikring tar Tryg Forsikring seg av alle erstatningsskrav, slik at du slipper ekstra arbeid. Ingen manuelle tilbakebetalinger, ingen tidkrevende henvendelser – bare en smidig og automatisert løsning som lar deg fokusere på det som virkelig betyr noe.

Hand throwing a paper plane

Slik fungerer billettforsikringen for dine arrangementer

  • Billettforsikring er automatisk tilgjengelig i påmeldingsskjemaet når du oppretter et nytt arrangement i Checkin.
  • Deltakere kan velge å legge til forsikringen, som koster kun 10 % av billettprisen.
  • Forsikringen aktiveres umiddelbart ved billettkjøp.
  • Alle refusjonskrav håndteres direkte av Tryg Forsikring. Du beholder inntektene uten ekstra arbeid eller bekymringer.
Billettforsikring for deltakerne

Fordelene for deltakerne dine

Økt tillit ved billettkjøp

Deltakere føler seg trygge når de vet at de kan få full erstatning ved sykdom. Forsikringen reduserer barrierer for billettkjøp og gir en tryggere kjøpsopplevelse.

Risikofritt billettkjøp

Med billettforsikringen får deltakerne full dekning inntil 20 000,- per billett dersom de ikke kan møte opp på grunn av sykdom eller uforutsette hendelser. Kravene håndteres direkte av Tryg Forsikring, og dette påvirker ikke arrangementets omdømme eller økonomi.

Enkel og økonomisk løsning

Kostnaden på billettforsikringen er kun 10 % av billettprisen, og gir 100 % sikkerhet for deltakerne, inkludert dekning for billettverdi og eventuelle tilleggsvalg. Forsikringen aktiveres umiddelbart ved kjøp.

Hvorfor våre arrangører elsker billettforsikringen

  • Beskytt 100% av inntektene – Sikre arrangementets økonomi uten risiko for tap.

  • Øk tillit blant deltakerne – Deltakerne føler seg trygge og får en tryggere kjøpsopplevelse. 

  • Redusert arbeidsmengde – Tryg Forsikring håndterer alle refusjonskrav, så du slipper merarbeidet.

  • Mindre økonomisk usikkerhet – Maksimer omsetningen ved å eliminere uforutsette tap. 

Vår billettforsikring er en samarbeidsløsning fra Checkin & Tryg Forsikring

Kjøpsvilkår Tryg forsikring - B2C
Kjøpsvilkår Tryg forsikring - B2B

 

Dette sier våre kunder om oss

  • Marius Wang som jobber i Oslo Business Forum
    Etter at vi byttet over til Checkin har påmeldingen for deltakerne blitt enklere og konverteringene har skutt i været! Checkin skaper sømløse og fremtidens kundereise for eventbransjen!
    Marius Wang , Co-founder Oslo Business Forum
    Oslo Business Forum
  • Scott Patrick som jobber i Dagens Næringsliv

    For oss var det viktig med fleksibilitet og gode betalingsløsninger. Vi er trygge på at vi valgte et system som blir vedlikeholdt og kontinuerlig forbedret. 

     

    Scott Patrick Brugmann-Engene , Head of Marketing
    Dagens Næringsliv
  • Anniken Englund som jobber i MFO

    Vi i MFO kan varmt anbefale Checkin til alle som jobber med arrangementer som primæraktivitet, som oss, og til de som kun avholder arrangementer innimellom. Systemet er lett å lære seg, har en god prismodell og mulighetene er mange.  

    Anniken Englund , Head of Marketing and Communication
    MFO
  • Frank Rosendahl works at LHL

    Vi er veldig fornøyd med Checkin. Den er enkel å bruke, den er ryddig og gir oss den oversikten vi trenger. På toppen av det liker vi integrasjonene med MailChimp og Zapier. Som gjør at jeg kan koble sammen alle våre digitale plattformer. Jeg anbefaler det!

    Frank Rosendahl Slettebakken , Head of digital
    LHL
  • Elinor Jeanette Olaussen works at Universell
    Checkin sine tjenester for påmelding var veldig intuitive å lære seg og oversiktlig å benytte i forbindelse med arrangering av store arrangement. Systemet ga god oversikt over deltakere på en ryddig og forsvarlig måte, og support-teamet var på tilbudssiden hvis det oppstod teknisk krøll. Vil anbefale Checkin som påmeldingssystem!
    Elinor Jeanette Olaussen
    Universell v/NTNU
  • Agnar Espegren
    Å bruke Checkin er så enkelt og så sømløst! Det er fantastisk å se at Checkin er opptatt av at den jobben vi skal gjøre, er så enkel som mulig. Og det synes jeg er utrolig bra.
    Agnar Espegren , Sirkusdirektør
    Hunsfos Opplevelse
  • Julius Stensrud som jobber i Z Event AS
    Checkin er et supert system som håndterer alt! Spør du etter muligheter de ikke har, så fikser det de allikevel. Systemet er enkelt å bruke og de er veldig behjelpelige med opplæring om ønskelig. De er ekstremt serviceminded og fleksible kan anbefale dette på det sterkeste!
    Julius Stensrud
    Z Event AS
  • Anna Fagerheim som jobber i Avfall Norge
    Vi har større kapasitet til å holde flere arrangementer og kan bruker mer tid på innhold!
    Anna Emilie Fagerheim
    ​Avfall Norge
  • Heidi Westborg Steel som jobber i Korsvei Festivalen
    Checkin er et fantastisk system som rydder og forenkler. Ikke minst betyr det mye at vi får tilpasset assistanse i hvordan man bruker det.
    Heidi Westborg Steel
    Korsvei Festivalen
  • Geir Åge Olsen jobber som administrativ leder i Norsk Fotballtrenerforening
    Etter at vi begynte å bruke Checkin til påmeldinger ble arbeidsmengden drastisk redusert. Trengte vi å gjøre noen eventuelle endringer, kunne jeg bare gjøre det direkte i systemet. Dette gjorde slik at jeg frigjorde masse tid på administrasjon til at jeg kunne fokusere på å lage et fantastisk bra arrangement!
    Geir Åge Olsen
    Norsk Fotballtrenerforening
  • anette-aass-flolo-300

    Vi velger Checkin fordi det gir oss full kontroll på salg, fakturering og utsending av billetter. Vi har i samarbeid med Checkin fått den funksjonaliteten vi trenger til våre events og setter stor pris på hvor fleksible utviklerne har vært i prosessen.

    Anette Aass Flølo , CEO
    Macsimum
  • Hege Svendsen-round transparant

    Vi opplever færre tidstyver og er svært fornøyde! Checkin gjør det enklere for deltakerne våre å kjøpe billetter, og vi kan jobbe mye mer effektivt, noe som sparer oss både tid og penger.

    Hege Svendsen , Daglig leder
    Den Norsk Dataforeningen
  • Marius Wang som jobber i Oslo Business Forum
    Etter at vi byttet over til Checkin har påmeldingen for deltakerne blitt enklere og konverteringene har skutt i været! Checkin skaper sømløse og fremtidens kundereise for eventbransjen!
    Marius Wang , Co-founder Oslo Business Forum
    Oslo Business Forum
  • Scott Patrick som jobber i Dagens Næringsliv

    For oss var det viktig med fleksibilitet og gode betalingsløsninger. Vi er trygge på at vi valgte et system som blir vedlikeholdt og kontinuerlig forbedret. 

     

    Scott Patrick Brugmann-Engene , Head of Marketing
    Dagens Næringsliv
  • Anniken Englund som jobber i MFO

    Vi i MFO kan varmt anbefale Checkin til alle som jobber med arrangementer som primæraktivitet, som oss, og til de som kun avholder arrangementer innimellom. Systemet er lett å lære seg, har en god prismodell og mulighetene er mange.  

    Anniken Englund , Head of Marketing and Communication
    MFO
  • Frank Rosendahl works at LHL

    Vi er veldig fornøyd med Checkin. Den er enkel å bruke, den er ryddig og gir oss den oversikten vi trenger. På toppen av det liker vi integrasjonene med MailChimp og Zapier. Som gjør at jeg kan koble sammen alle våre digitale plattformer. Jeg anbefaler det!

    Frank Rosendahl Slettebakken , Head of digital
    LHL
  • Elinor Jeanette Olaussen works at Universell
    Checkin sine tjenester for påmelding var veldig intuitive å lære seg og oversiktlig å benytte i forbindelse med arrangering av store arrangement. Systemet ga god oversikt over deltakere på en ryddig og forsvarlig måte, og support-teamet var på tilbudssiden hvis det oppstod teknisk krøll. Vil anbefale Checkin som påmeldingssystem!
    Elinor Jeanette Olaussen
    Universell v/NTNU
  • Agnar Espegren
    Å bruke Checkin er så enkelt og så sømløst! Det er fantastisk å se at Checkin er opptatt av at den jobben vi skal gjøre, er så enkel som mulig. Og det synes jeg er utrolig bra.
    Agnar Espegren , Sirkusdirektør
    Hunsfos Opplevelse
  • Julius Stensrud som jobber i Z Event AS
    Checkin er et supert system som håndterer alt! Spør du etter muligheter de ikke har, så fikser det de allikevel. Systemet er enkelt å bruke og de er veldig behjelpelige med opplæring om ønskelig. De er ekstremt serviceminded og fleksible kan anbefale dette på det sterkeste!
    Julius Stensrud
    Z Event AS
  • Anna Fagerheim som jobber i Avfall Norge
    Vi har større kapasitet til å holde flere arrangementer og kan bruker mer tid på innhold!
    Anna Emilie Fagerheim
    ​Avfall Norge
  • Heidi Westborg Steel som jobber i Korsvei Festivalen
    Checkin er et fantastisk system som rydder og forenkler. Ikke minst betyr det mye at vi får tilpasset assistanse i hvordan man bruker det.
    Heidi Westborg Steel
    Korsvei Festivalen
  • Geir Åge Olsen jobber som administrativ leder i Norsk Fotballtrenerforening
    Etter at vi begynte å bruke Checkin til påmeldinger ble arbeidsmengden drastisk redusert. Trengte vi å gjøre noen eventuelle endringer, kunne jeg bare gjøre det direkte i systemet. Dette gjorde slik at jeg frigjorde masse tid på administrasjon til at jeg kunne fokusere på å lage et fantastisk bra arrangement!
    Geir Åge Olsen
    Norsk Fotballtrenerforening
  • anette-aass-flolo-300

    Vi velger Checkin fordi det gir oss full kontroll på salg, fakturering og utsending av billetter. Vi har i samarbeid med Checkin fått den funksjonaliteten vi trenger til våre events og setter stor pris på hvor fleksible utviklerne har vært i prosessen.

    Anette Aass Flølo , CEO
    Macsimum
  • Hege Svendsen-round transparant

    Vi opplever færre tidstyver og er svært fornøyde! Checkin gjør det enklere for deltakerne våre å kjøpe billetter, og vi kan jobbe mye mer effektivt, noe som sparer oss både tid og penger.

    Hege Svendsen , Daglig leder
    Den Norsk Dataforeningen