Slik booster du billettsalget med strategisk markedsføring og planlegging

Vil du vite hvordan et digitalbyrå planlegger, markedsfører og måler suksessen til sin egen konferanse? I dette webinaret får du et unikt innblikk i hvordan INEVO forbereder E-handelsdagen 2025, Norges største e-handelskonferanse.

Under webinaret går Karl Philip Lund fra Inevo  gjennom de mest effektive metodene de bruker for å skape engasjement, drive påmeldinger og måle resultater før, under og etter arrangementet.

Dette lærer du:

  • Hvordan velge tema: Slik sikrer du at konferansen treffer målgruppen og skaper relevans.
  • Internt engasjement: Hvordan du kan involvere egne ansatte i planleggingen og gjennomføringen, og skape en kultur av deltakelse og eierskap.
  • Bruk av e-postmarkedsføring: Hvordan dra nytte av egen e-postliste for å markedsføre konferansen og øke påmeldinger.
  • Samarbeid med partnere: Hvordan jobbe strategisk med partnere før, under og etter konferansen, inkludert bruk av rabattkoder og måling av deres bidrag til billettsalg.
  • Måling av suksess: Hvilke verktøy og KPI-er bør du bruke for å måle effekten av markedsføringen og selve arrangementet, inkludert live-streaming og partnerrabattkoder.

speed
ingen lilla

Det stemmer!

 

Du kan prøve, teste og bruke Checkin, så lenge du vil!  

Hvordan betaler du oss?   

Du betaler oss kun når du selger billetter.
Per billett du selger, får Checkin 2% av billettprisen og 8 kr per billett.  I tillegg så betaler du 2,5% transaksjonsgebyr.

 Høres dette interessant ut? Test det ut og se om dette systemet kan være noe for deg.