Våre tips til hvordan du kan markedsføre dine arrangementer og selge flere billetter!
Dette webinaret passer godt til deg som er ansvarlig for markedsføring og billettsalg eller påmelding til deres arrangementer. Markedsavdelingen i Checkin deler sin kunnskap og erfaringer rundt markedsføring av eventer, og gi deg konkrete tips til hvordan du kan starte.
I webinaret vil du høre mer om:
- Hva er Event Marketing, og hvordan komme i gang?
- Hva er de viktigste tingene å tenke på når du skal promotere dine arrangement?
- Hva er early bird-strategi og hvorfor funker den så godt?
- Tips til effektiv bruk av ulike kanaler som e-post og sosiale media før, under og etter arrangementet
speed
Noen nyttige hjelpemidler:
- E-bok: Hva kan du gjøre for å selge flere billetter til ditt arrangement
- Early Bird billetter: https://www.checkin.no/blog/hva-er-en-early-bird-billett
- Slik kan du spore billettsalget i Checkin: https://www.checkin.no/helpcenter/checkin-i-bruk1#sporing
- Publisering og styling av embed-skjema: https://www.checkin.no/helpcenter/checkin-i-bruk1#publiseringogstyling
- Slik setter du opp uspesifiserte billetter: https://www.checkin.no/helpcenter/checkin-i-bruk1#uspesifisert
Det stemmer!
Du kan prøve, teste og bruke Checkin, så lenge du vil!
Hvordan betaler du oss?
Du betaler oss kun når du selger billetter.
Per billett du selger, får Checkin 3,5% av billettprisen og 8 kr per billett.
Høres dette interessant ut? Test det ut og se om dette systemet kan være noe for deg.