Innsjekk med checkin

Alle arrangementer fortjener en sømløs innsjekk - og en sømløs innsjekk krever god planlegging!

Med tjenestene nedenfor vil vi hjelpe deg med å skape de gode opplevelsene,
for både deg og dine deltagere.

algebra
Josefine innsjekkssside

Få ekstra trygghet med telefonvakt før, under og etter innsjekk

Det kan dukke opp mange spørsmål i forbindelse med en innsjekk.
Vi tilbyr derfor en telefonvaktordning som en ekstra trygghet for deg som kunde, slik at du kan få svar fra våre eksperter - uten ventetid, akkurat når du trenger det. 

Husk å bestille vaktordning i god tid før arrangementstart, senest 2 uker. 

Se hvor lett innsjekk kan fungere med Checkin

speed

Få hjelp til oppsett og planlegging av innsjekk

Våre systemeksperter sitter med mye erfaring og bred kompetanse innen eventhåndtering, og bistår svært gjerne med både planlegging og oppsett av din innsjekk.  


Les mer og book tid!

2

Sjekkliste for en sømløs innsjekk

Vi i Checkin ønsker at du skal lykkes, og vi har derfor samlet sammen de punktene vi mener er spesielt viktige å tenke på rundt planlegging av innsjekk:

Planlegging i forkant

Planlegg antall innsjekksstasjoner, hvilke innganger som skal brukes og hvilket teknisk utstyr som trengs, enten det er mac/pc eller mobil. Tenk også på behovet for garderobe, antall ansatte som skal jobbe i innsjekken, opplæring av ansatte, tilgjengelighet av helpdesk, stoler og bord, strømuttak, internett og søppelbøtter.

Tips: Sett opp stumtjenere for å henge bånd med badges på. På denne måten kan de festes på forhånd, og det vil se mye mer ryddig ut enn å ha dem liggende på bordene.


Bestill utstyr og lignende i god tid

Hvis du planlegger å ha navnelapper og trenger å leie utstyr, bør du være ute i god tid. Hos Checkin kan du leie skannere og printere - klikk her for å gå til bestillingssiden. Ikke glem å ta med USB-adapter hvis du ikke allerede har det på PC-en din.

Husk også å bestille annet grafisk materiell i god tid.
Tips: Bestill badges uten årstall, slik at de kan gjenbrukes til neste års arrangement!


Tydelig kommunikasjon

Husk å informere deltakere, gjester, foredragsholdere og ansatte i innsjekken om hvor de ulike gruppene skal møte opp. Dette vil bidra til at alle føler seg ønsket og velkomne til arrangementet ditt. Husk også at du kan sende ut billetter per SMS samme dag som arrangementet - da vil alle deltakerne ha billetten enkelt tilgjengelig ved innsjekken.

Tips: Send informasjon via SMS til deltakerne dine ved hjelp av ordrerapporten i Checkin!


Flyt i innsjekksområdet

Tenk på hvor det er naturlig for deltakerne å bevege seg. Målet er at en deltaker enkelt skal komme til innsjekken, skanne billetten og få adgangskort, legge fra seg tingene i garderoben og deretter bevege seg til mingleområdet uten at det oppstår opphopninger.

Tips: Det kan være en god idé å plassere kaffe-/te-stasjonen lenger inne i lokalet for å unngå at det blir for mye trengsel rundt innsjekken.

 
Vi ønsker deg masse lykke til med gjennomføringen!

Innsjekk bilde

Bestill scanner og printer

Ønsker du scanner og printer til ditt arrangement?
Få bedre oversikt og skriv ut navnelapp til dine deltagere!


Vi sender utstyr og tilbyr god opplæring via hjelpesenter og gratis opplæringsvideo.

Husk å bestille utstyr i god tid før arrangementstart, senest 2 uker.