Om Checkin

Checkin er et komplett "Event management system" som i dag brukes av over 900 kunder. I tillegg til fleksible løsninger for påmelding og billettsalg håndterer Checkin det økonomiske, administrative og praktiske rundt ditt arrangement. 

Våre moduler inkluderer Påmelding, Billettsalg med setekart, innsjekk/registrering, adgangskontroll, kundedatabase (CRM),  Bookingsystem for overnatting, kassasystem, økonomi og rapportering.
Les mer om de enkelte modulene her.

 

Checkin er utviklet gjennom flere år i tett samarbeid med spennende kunder med store behov for fleksibilitet. 

 

Checkin er enkelt å bruke og passer like godt for små arrangementer med noen titalls deltakere til store virksomheter med flere tusen deltakere. 


Misjonen vår er å gi deg et komplett system som skal gi store besparelser ved at vi håndterer alt før, under og etter ditt arrangement. Checkin skal være et komplett alt-i-ett system for håndtering av events. 

Du kan lese mer om de ulike modulene her

Vår forretningsmodell er enkel: Det koster ingenting å bli kunde, og vi tilbyr de laveste provisjonssatsene i markedet. Se våre priser her.

Selskapet ble etablert i 2009 og har i dag 7 ansatte på hovedkontoret i Kristiansand.

Kontakt oss

 

Noen referanser

 

 

Checkin er Gasellebedrift for 2017 og 2018