Prosjektrapport

Prosjektrapporten ligger i dashbordet for ditt arrangement. Dette er et sammendrag av aktiviteten for påmeldingen til ditt arrangement.

 


            

Hva betyr de ulike linjene i prosjektrapporten? 

Prosjektrapporten er delt opp i to kolonner:

Salgstall er totalen av alle bestillinger i Checkin. 

Bokført er alle bestillinger der det er sendt en kvittering/faktura/kreditnota. Dette finner du også igjen i regnskapsbilaget. 


Den øverste delen beskriver inntekt på det aktuelle arrangementet. Eventuelle manuelle rabatter (gitt av arrangør etter at bestillingen er gjennomført) trekkes fra, og vil stå som et negativt beløp. Salg hvor det er brukt rabattkoder under påmelding inkluderes ikke i billettsalget, men vil være synlig i en egen oversikt. 

Den midtre delen består av transaksjonsgebyr og andre gebyr som vil bli trukket av hvis man bruker feks SMS, gratisbilletter eller andre gebyrer (gjelder ikke hvis din organisasjon er ideell/har sektorkode 7000). 

Innbetalt, åpne poster og ufakturerte bestillinger

På den nederste delen kan du åpne en oversikt over innbetalinger, åpne poster og ufakturerte bestillinger. 

Innbetalt vil gi oversikt over de bestillingene hvor transaksjonen er fullført, samt en oversikt over hvilken måte pengene har kommet inn på (kort, vipps eller faktura). Beløpet i prosjektrapporten er netto (innbetalinger minus eventuelle tilbakebetalinger).

 

prosjektrapport-innbetalt

 

Åpne poster vil gi en oversikt over reskontro, alt utestående. Her kan man gjøre flere ulike handlinger basert på status. Se mer om reskontro og økonomi her. 

 

prosjektrapport-åpneposter

 

Ufakturerte bestillinger gir en oversikt over bestillingene som venter på å bli fakturert. Det kan for eksempel være fordi du har satt faktureringsdato frem i tid i oppsettet, eller at du har påskrudd "hold igjen utsending av faktura" i x antall dager (denne står som standard på to dager dersom du ikke gjør noen endringer). 


prosjektrapport-ufakturert