10:13-festivalen, Horve 2018
10:13-festivalen, Horve 2018

10:13-festivalen, Horve 2018

Tidspunkt
06.08 09:00 - 10.08.2018 15:00

Påmeldingsfrist
05.08.2018 13:00

Påmeldingen er stengt

Arrangør
Acta/Normisjon region Rogaland

Sted

Ryfylkeveien 420, 4308 Sandnes, Norge

Påmeldingen er nå stengt. Har du spørsmål, ta kontakt på epost: 1013@normisjon.no

NBNBNB: Vi har passert 300 påmeldte deltakere! Det er ikke flere ledige plasser innendørs, men det er fortsatt noen få ledige teltplasser (evt. bo-hjemme). Vi har også nå så mange på venteliste at denne funksjonen er tatt bort i Checkin. Send evt. en epost.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Denne festivalen arrangeres av Acta - barn og unge i Normisjon region Rogaland.

10:13 har blitt en av regionens aller største happeninger. I 2018 har vi som mål å samle 300 10-13-åringer til fem dager på Horve. Sammen med denne gjengen vil vi ha rundt 100 ledere. Det blir fullt trøkk fra første time!

Når: 6.-10.august 2018
Sted: Horve Ungdomssenter, Sandnes
Alder: Født i 2005-2007 (ferdig med 5.-7.klasse sommeren 2018)
Det betyr at deltakere født i 2008 ikke er gamle nok i år, selv om de fyller 10 år før festivalen starter.

Vi anbefaler at foreldre/foresatte melder på sine egne barn så langt det lar seg gjøre. Dette grunnet at vi innhenter noen tillatelser, som tur til Kongeparken, men også at det er mulig å legge inn lommepenger til barnet ved påmelding. Les mer om hvordan vi utvikler en kontantfri festival lenger nede i teksten.

Dersom du likevel skal melde på en større gruppe, ber vi deg ha klart følgende informasjon for hvert barn: fullt navn og adresse, to telefonnummer til foresatte, epostadresse til foresatte, tillatelse til å reise i Kongeparken, og eventuelt også: Tillatelse paintball (kun 7.klassinger), sum lommepenger og kontonummer.

Hvorfor 10:13?
Vi vil invitere deg og dine venner til sommerens råeste festival! Andre uka i august fyller vi Horve med mange tweens og ledere. Vi bader, leker, har aktiviteter og konkurranser, kjøper snop og digg i kaféen, spiller brettspill, talentshow, diskotek, og mye mer - og torsdagen reiser vi alle i Kongeparken! (Buss og inngang til Kongeparken er inkludert i prisen for festivalen). Egne gjengledere er med for å bli bedre kjent med deg, og det er også god mulighet for å bli kjent med andre! Vi har et eget stort møtetelt hvor vi skal få bli bedre kjent med Jesus gjennom kjekke møter med andakter, lovsang og bønn. Ingenting å lure på - dette vil du ikke gå glipp av!

Trygg og sikker: 
Sikkerhet står alltid høyt på Acta sine arrangementer, og alt vi gjennomfører er godt planlagt. Hver deltaker vil ha én utvalgt leder under hele festivalen som passer på at deltakeren har det bra, kommer til måltider og deltar på samlinger. I Kongeparken går ingen alene, og vi vil ha et avtalt samlingspunkt med tilgjengelige ledere hele tiden.

Ved påmelding vil vi ha foreldres/foresattes tillatelse for tur til Kongeparken, og også til aktiviteten paintball (sistnevnte kun mulig for 2005-modeller).

Hva skjer på 10:13?
En vanlig dag består av aktiviteter, konkurranser, måltider, samlinger, grupper, fritid, bading, kiosk og kafé. 

Priser: 
Prisen er ulik etter hvor du vil sove. Internat er 5-6 mannsrom med eget bad, og hovedbygg/hytte er 2-10 mannsrom med et fellesbad på gangen som deles med andre rom. Teltovernatting og bo-hjemme er også mulig, se informasjon i egne avsnitt lenger nede.

Prisene er medlem i leirklubben / ikke medlem:

Bo-hjemme: 1300,- / 1500,-
Telt: 1600,- / 1800,-

Hovedbygg/Hytte: 2000,- / 2200,-
Internat: 2500,- / 2700,-

Du kan bli medlem i Leirklubben. Det koster 100 kr årlig å være medlem i leirklubben. Les mer om Leirklubben på acta.as/rogaland

Teltleir:
Vi tilbyr deltakere å sove ute i en egen teltleir. I teltleiren blir det god stemning med bålpanne på kvelden og mye mer! Teltleiren er inne på festivalområdet for å gjøre avstandene mindre og opplevelsene enda bedre. Deltakere får nær tilgang på varm dusj, vask og toaletter. Det er egne ledertelt med voksne i teltleiren. Telt må i utgangspunktet medbringes. Hvis noen ikke har mulighet til dette, ta kontakt med oss på epost: 1013@normisjon.no

Bo-hjemme:
Vi tilbyr også "bo-hjemme"-overnatting. Du får bli med på alt som skjer på festivalen, men sover hjemme. Foreldre/foresatte må selv stå for transport morgen og kveld. (Er dere flere som reiser sammen blir det mindre kjøring på hver familie).

Kontantfri festival:
For å gjøre det enkelt å handle i kaféen og kiosken på festivalen, samtidig som deltakerne slipper å være redde for å miste pengene sine, så ønsker vi å tilby en kontantfri løsning. Ved påmelding i Checkin vil det være mulig å betale inn ønsket sum lommepenger til den enkelte deltaker. Denne summen blir registrert på deltakerens festivalbånd som brukes ved kjøp under festivalen. Hvis deltakeren har penger igjen når festivalen er slutt, vil deltakeren få pengene igjen*. Skriv gjerne inn et kontonummer som restbeløpet skal tilbakeføres til i påmeldingen.

*Vi gjør oppmerksom på at beløp mindre enn 50 kr tilbakebetales ikke til konto, men kan evt. fås ut i kontanter før deltakeren reiser hjem fra festivalen. Beløp mindre enn 50 kr som ikke tas ut i kontanter før hjemreise, vil bli gitt i gave til festivalen. 

Avbestilling:
Dersom deltakeren likevel ikke kan delta på festivalen, er det mulig å melde seg av. Skjer avmeldingen når det er to uker eller mindre igjen til festivalen, vil avmeldingen bli belastet med 300 kr i avbestillingsgebyr. Gjelder ikke hvis avmelding skyldes sykdom. 
For å melde en deltaker av: send en epost til 1013@normisjon.no

 

Har du spørsmål, send en epost til: 1013@normisjon.no

Se gjerne vår hjemmeside: www.1013.no