What's Checkin?

Checkin er et komplett påmeldingssystem med all funksjonalitet du trenger for å kunne gjennomføre ditt arrangement på den best mulige måte. Checkin hjelper å forenkle arrangør jobben din og forenkler kjøpsprosessen for deltakere dine. 

Ønsker du å

  • øke billett salg?
  • spare tid på håndtering av bestillinger og endringer?
  • spare både tid og penger når det gjelder regnskapsføring?

Ingen liker å rydde opp etter festen er over. Med Checkin er alt på stell. 

Opplev Checkin selv!

4 020+ bedrifter velger Checkin til sine arrangementer

  • Oslofjord-logo 150
  • Logo til xledger
  • oslo-business-forum 150
  • Logo til MFO
  • avfall norge 150
  • NFT logo 75
  • Logo til Dagens Næringsliv
  • World Cup Kvittfjell logo
  • LHL_Logo_farger_150
  • header-logo-treungen-150
  • Logo til Arendal Kommune
  • Logo til Z Event
  • Logo til Barnevakten
  • Sola Strand Hotel
  • Utstein Kloster Hotell og Konferanse senter
  • Forse_logo_300x150

Ingen månedslisenser. Ingen oppstartskostnader.
Ingen bindingstid.

Det stemmer. Når du velger å opprette en konto hos Checkin betaler du:

  • ingen faste månedslisenser
  • ingen oppstartskostnader
  • ingen skjulte kostnader

Og i tillegg er det ingen bindingstid. Dette betyr at du kan prøve, teste og bruke all funksjonalitet helt gratis, så lenge du vil.

Du betaler oss kun når du selger billetter. Per billett du selger, får Checkin 3,5% av billettprisen og 8 kr per billett.

Opplev hvordan Checkin kan hjelpe deg

Vårt påmeldingsskjema gir kundene dine muligheten å betale med Vipps, Visa/Mastercard og EHF faktura. Som gjør det enklere å kjøpe billetter eller melde seg på kurset eller konferansen din. 

Når påmeldinger kommer inn, er det lett å følge med og gjøre endringer hvis det trenges. Med noe få klikk kan du endre billett type, overnatting, legge til allergier og sende en ny faktura hvis det trenges. På denne måte bruker du mye mindre tid i påmeldingsfase, så du har mer tid for å fokusere på de detaljene som gjør ditt arrangement super bra.  

Med Checkin slipper du å sy sammen påmeldingslister og manuell registrering på selve arrangementet. Vi hjelper å unngå køen ved innsjekk så deltakerne dine har mer tid å mingle og drikke kaffe. Da blir de kjempefornøyd.  

Og ikke minst, du eller regnskapsføreren din slipper å sy sammen regnskapsrapporter. Dette gjør Checkin for deg! Helt automatisk. Null stress.  

Høres dette interessant ut? Test det ut og se om dette systemet kan være noe for deg. 

Elisabeth konvertering block

Dette sier våre kunder om oss

  • Marius Wang som jobber i Oslo Business Forum
    Etter at vi byttet over til Checkin har påmeldingen for deltakerne blitt enklere og konverteringene har skutt i været! Checkin skaper sømløse og fremtidens kundereise for eventbransjen!
    Marius Wang , Co-founder Oslo Business Forum
    Oslo Business Forum
  • Scott Patrick som jobber i Dagens Næringsliv

    For oss var det viktig med fleksibilitet og gode betalingsløsninger. Vi er trygge på at vi valgte et system som blir vedlikeholdt og kontinuerlig forbedret. 

     

    Scott Patrick Brugmann-Engene , Head of Marketing
    Dagens Næringsliv
  • Anniken Englund som jobber i MFO

    Vi i MFO kan varmt anbefale Checkin til alle som jobber med arrangementer som primæraktivitet, som oss, og til de som kun avholder arrangementer innimellom. Systemet er lett å lære seg, har en god prismodell og mulighetene er mange.  

    Anniken Englund , Head of Marketing and Communication
    MFO
  • Frank Rosendahl works at LHL

    Vi er veldig fornøyd med Checkin. Den er enkel å bruke, den er ryddig og gir oss den oversikten vi trenger. På toppen av det liker vi integrasjonene med MailChimp og Zapier. Som gjør at jeg kan koble sammen alle våre digitale plattformer. Jeg anbefaler det!

    Frank Rosendahl Slettebakken , Head of digital
    LHL
  • Elinor Jeanette Olaussen works at Universell
    Checkin sine tjenester for påmelding var veldig intuitive å lære seg og oversiktlig å benytte i forbindelse med arrangering av store arrangement. Systemet ga god oversikt over deltakere på en ryddig og forsvarlig måte, og support-teamet var på tilbudssiden hvis det oppstod teknisk krøll. Vil anbefale Checkin som påmeldingssystem!
    Elinor Jeanette Olaussen
    Universell v/NTNU
  • Agnar Espegren
    Å bruke Checkin er så enkelt og så sømløst! Det er fantastisk å se at Checkin er opptatt av at den jobben vi skal gjøre, er så enkel som mulig. Og det synes jeg er utrolig bra.
    Agnar Espegren , Sirkusdirektør
    Hunsfos Opplevelse
  • Julius Stensrud som jobber i Z Event AS
    Checkin er et supert system som håndterer alt! Spør du etter muligheter de ikke har, så fikser det de allikevel. Systemet er enkelt å bruke og de er veldig behjelpelige med opplæring om ønskelig. De er ekstremt serviceminded og fleksible kan anbefale dette på det sterkeste!
    Julius Stensrud
    Z Event AS
  • Sara Wilsgaard som jobber i Avfall Norge
    Det skal mye til for å finne et bedre tilbud enn Checkin, både som løsning og på support. Jeg har ikke opplevd bedre service enn det jeg har fått hos Checkin - det krever litt for å slå Checkin på det.
    Sara Wilsgaard
    ​Avfall Norge
  • Heidi Westborg Steel som jobber i Korsvei Festivalen
    Checkin er et fantastisk system som rydder og forenkler. Ikke minst betyr det mye at vi får tilpasset assistanse i hvordan man bruker det.
    Heidi Westborg Steel
    Korsvei Festivalen
  • Teddy Moen som jobber i Norsk Fotballtrenerforening
    I søket etter å finne et brukervennlig system som kunne løfte kvaliteten på vårt Cupfinaleseminar, falt vi ned på Checkin. Verktøyet gjør alt fra påmelding, oversikt, innsjekk og fakturering mye enklere og gjør at vi kan ha enda mer fokus på service og innholdet i programmet. Anbefales for andre klubber og foreninger!
    Teddy Moen
    Norsk Fotballtrenerforening
  • anette-aass-flolo-300

    Vi velger Checkin fordi det gir oss full kontroll på salg, fakturering og utsending av billetter. Vi har i samarbeid med Checkin fått den funksjonaliteten vi trenger til våre events og setter stor pris på hvor fleksible utviklerne har vært i prosessen.

    Anette Aass Flølo , CEO
    Macsimum
  • Marius Wang som jobber i Oslo Business Forum
    Etter at vi byttet over til Checkin har påmeldingen for deltakerne blitt enklere og konverteringene har skutt i været! Checkin skaper sømløse og fremtidens kundereise for eventbransjen!
    Marius Wang , Co-founder Oslo Business Forum
    Oslo Business Forum
  • Scott Patrick som jobber i Dagens Næringsliv

    For oss var det viktig med fleksibilitet og gode betalingsløsninger. Vi er trygge på at vi valgte et system som blir vedlikeholdt og kontinuerlig forbedret. 

     

    Scott Patrick Brugmann-Engene , Head of Marketing
    Dagens Næringsliv
  • Anniken Englund som jobber i MFO

    Vi i MFO kan varmt anbefale Checkin til alle som jobber med arrangementer som primæraktivitet, som oss, og til de som kun avholder arrangementer innimellom. Systemet er lett å lære seg, har en god prismodell og mulighetene er mange.  

    Anniken Englund , Head of Marketing and Communication
    MFO
  • Frank Rosendahl works at LHL

    Vi er veldig fornøyd med Checkin. Den er enkel å bruke, den er ryddig og gir oss den oversikten vi trenger. På toppen av det liker vi integrasjonene med MailChimp og Zapier. Som gjør at jeg kan koble sammen alle våre digitale plattformer. Jeg anbefaler det!

    Frank Rosendahl Slettebakken , Head of digital
    LHL
  • Elinor Jeanette Olaussen works at Universell
    Checkin sine tjenester for påmelding var veldig intuitive å lære seg og oversiktlig å benytte i forbindelse med arrangering av store arrangement. Systemet ga god oversikt over deltakere på en ryddig og forsvarlig måte, og support-teamet var på tilbudssiden hvis det oppstod teknisk krøll. Vil anbefale Checkin som påmeldingssystem!
    Elinor Jeanette Olaussen
    Universell v/NTNU
  • Agnar Espegren
    Å bruke Checkin er så enkelt og så sømløst! Det er fantastisk å se at Checkin er opptatt av at den jobben vi skal gjøre, er så enkel som mulig. Og det synes jeg er utrolig bra.
    Agnar Espegren , Sirkusdirektør
    Hunsfos Opplevelse
  • Julius Stensrud som jobber i Z Event AS
    Checkin er et supert system som håndterer alt! Spør du etter muligheter de ikke har, så fikser det de allikevel. Systemet er enkelt å bruke og de er veldig behjelpelige med opplæring om ønskelig. De er ekstremt serviceminded og fleksible kan anbefale dette på det sterkeste!
    Julius Stensrud
    Z Event AS
  • Sara Wilsgaard som jobber i Avfall Norge
    Det skal mye til for å finne et bedre tilbud enn Checkin, både som løsning og på support. Jeg har ikke opplevd bedre service enn det jeg har fått hos Checkin - det krever litt for å slå Checkin på det.
    Sara Wilsgaard
    ​Avfall Norge
  • Heidi Westborg Steel som jobber i Korsvei Festivalen
    Checkin er et fantastisk system som rydder og forenkler. Ikke minst betyr det mye at vi får tilpasset assistanse i hvordan man bruker det.
    Heidi Westborg Steel
    Korsvei Festivalen
  • Teddy Moen som jobber i Norsk Fotballtrenerforening
    I søket etter å finne et brukervennlig system som kunne løfte kvaliteten på vårt Cupfinaleseminar, falt vi ned på Checkin. Verktøyet gjør alt fra påmelding, oversikt, innsjekk og fakturering mye enklere og gjør at vi kan ha enda mer fokus på service og innholdet i programmet. Anbefales for andre klubber og foreninger!
    Teddy Moen
    Norsk Fotballtrenerforening
  • anette-aass-flolo-300

    Vi velger Checkin fordi det gir oss full kontroll på salg, fakturering og utsending av billetter. Vi har i samarbeid med Checkin fått den funksjonaliteten vi trenger til våre events og setter stor pris på hvor fleksible utviklerne har vært i prosessen.

    Anette Aass Flølo , CEO
    Macsimum

Checkin takes care of the invisible job

Thousands of conferences, hundreds of thousands of participants: the experience and technology means that we are chosen. You don't just need an enrollment system, you need Checkin. The organizer's and finance manager's first choice.