Jeg er usikker på om bestillingen ble gjennomført.
Bestillingen er fullført når du kommer til en side med overskriften «Gratulerer, påmeldingen er nå registrert!» Du skal motta en bekreftelse per e-post, kort tid etter bestillingen. Du kan også logge deg inn på min side og se på dine bestillinger. (Gå til min side her) Husk å benytt den e-postadressen du benyttet ved bestiling.



Jeg har ikke fått bekreftelse, kvittering eller giro på epost.
Dette skyldes som oftest en av to ting. Enten er epost-adressen skrevet feil eller så har eposten blitt stoppet av spamfilter, enten i din epostklient eller hos nettleverandørens/jobbens spamfilter. Sjekk spamboks om du finner den der. Du kan også legge no-reply til som godkjent avsender. Dersom du bruker Gmail, havner e-posten oftest under oppdateringer (du kan flytte den slik at den kommer i vanlig inboks dersom det er ønskelig).

Du kan også logge deg inn på min side og se på dine bestillinger, og laste ned giro/kvittering. (Gå til min side her) Husk å benytt den e-postadressen du benyttet ved bestiling.

 

 

Jeg har ikke fått registreringsbevis eller billet på epost.
Det er ikke alle av arrangørene som velger å sende ut registreringsbeviset, og det varierer når de velger å sende det ut, men oftest er det 1-2 uker før arrangementet. Lurer du på om eller når det sendes ut for ditt arrangement vennligst kontakt arrangøren. Etter at utsendelse er aktivert kan selvsagt eposten fanges opp av søppelpostfilter (se over) men registreringsbeviset blir tilgjengelig på min side etter at utsendelsen er aktivert slik at du kan logge deg inn og laste den ned derfra (Gå til min side her) Husk å benytt den e-postadressen du benyttet ved bestiling.

Laster innhold