Jeg har spørmål om arrangementet
Alle spørsmål om priser, program, frister, mulighet å få plass på fulle alternativ. osv må rettes til arrangøren, da checkin kun kan svare på tekniske spørsmål. Vennligst se arrangøres nettsider for kontaktinformasjon.
 


Jeg har gjort en bestilling men kan ikke delta, hvordan får jeg refundert kjøpet?
Betingelser ved kjøp avgjøres av arrangør, slik at all refusjon avgjøres og aktiveres av de. Ta kontakt med dem og hør hvordan de stiller seg. Dersom de aktiviserer refusjon blir beløpet overført i løpet av noen dager.

 

 

Jeg har gjort en feil i min bestilling, hvordan får jeg endret den?
Noen arrangører har aktivisert mulighet for endring av bestilling av brukerne selv, logg inn på min side og se på din bestilling, dersom du kan endre bestillingen skal det stå øverst.
Dersom du ikke kan endre det selv ta kontakt med arrangøren, de kan endre din bestilling.

Laster innhold